سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و شنید که مردى مى‏گوید « إنّا لِلَّهِ وَ إنّا إلَیْهِ راجِعُونَ » فرمود : ] گفته ما « ما از آن خداییم » اقرار ما است به بندگى و گفته ما که « به سوى او باز مى‏گردیم » اقرار است به تباهى و ناپایندگى . [نهج البلاغه]

خودروی نمونه کشور 405
نویسنده :  سیاوش اسلامی

 

می میرم برات نمی دونستی می میرم بی تو بدون چشات

رفتی از برم تو نمی دونستی که دلم بسته به سازه صدات

آرزومه که نمی دونستی که من می میدم برات می میدم برات

عاشقم هنوز نمی خواستی که بمونی و بسوزی به سازه دلم

گفتی من میرم تو می خواستی بری تا فرداها گل خوشکلم

برو راهی نیست تا فردا از آب وگِلم از آب و گِلم

سفرت بخیر اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهره دور

برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور

برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور

به یه دنیا نور                                    به یه دنیا نور

سفرت بخید برو گر شکستی زمن می تونی دوباره بساز

غزلی شکسته نا امیدُ خسته تو باز برو

غزلی شکسته نا امیدُ خسته تو باز برو       تو بازم برو

نمی خوام بیای نمیخوام میون تاریکی من تو حروم بشی

نمی خوام ازت نمی خوام مثله یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی

برو تا بزرگی میخوام که فقط آرزوم بشی     آرزوم بشی

می میرم برات نمی دونستی می میرم بی تو بدون چشات

رفتی از برم تو نمی دونستی که دلم بسته به سازه صدات

آرزومه که نمی دونستی که من می میدم برات می میدم برات

 

می میرم برات

 


سه شنبه 85/6/21 ساعت 10:6 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بی تو
می میرم برات
فهرست
4585 :کل بازدیدها
1 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
خودروی نمونه کشور 405
لوگوی خودم
خودروی نمونه کشور 405
لوگوی دوستان
اشتراک
 
طراح قالب